Pomoc techniczna Motus

Tutaj znajdziesz niezbędne informacje dotyczące pomocy technicznej i wszystkie niezbędne pliki.

Serwis i gwarancja

Naszym oficjalnym serwisem, z którym współpracujemy jest RgMedia. Wszystkie naprawy w ramach gwarancji i rękojmi wykonują bezpłatnie. Jeśli w Twojej hulajnodze coś się zepsuło i nie wiesz co, możesz wysłać ją na bezpłatną ekspertyzę. 

 

Uszkodzenia mechaniczne i części eksploatacyjne jak na przykład przebite opony nie są naprawiane w ramach gwarancji, ale nasz serwis może zająć się Twoją hulajnogą i naprawić każdą usterkę odpłatnie.

 

Jeśli chcesz skorzystać z usług naszego serwisu, musisz wypełnić zgłoszenie na stronie RgMedia. Następnie musisz spakować swoją hulajnogę i wysłać na adres: 28-500 Kazimierza Wielka, ul Kolejowa 132, a potem czekać na kontakt pracownika serwisu, który po wykonanej ekspertyzie skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków naprawy.

 

 

Przydatne pliki

Certyfikat

Certyfikat potwierdzający wprowadzenie Twojej hulajnogi do obrotu przed 1 stycznia 2022 roku możesz otrzymać po przesłaniu nam numeru seryjnego swojej hulajnogi na maila: sklep@motusxd.pl Numer seryjny znajdziesz na naklejce z lewej strony podestu.

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, więcej informacji znajduje się na stronie: Polityka prywatności.

Twój koszyk

Nie ma więcej produktów w koszyku

Zaloguj się

Menu