Pomoc techniczna Motus
Tutaj znajdziesz niezbędne informacje dotyczące pomocy technicznej i wszystkie niezbędne pliki.
Serwis i gwarancja
Naszym oficjalnym serwisem, z którym współpracujemy jest RG Media. Wszystkie naprawy w ramach gwarancji i rękojmi wykonują bezpłatnie. Jeśli w Twojej hulajnodze coś się zepsuło i nie wiesz co, możesz wysłać ją na ekspertyzę.
Uszkodzenia mechaniczne i części eksploatacyjne jak na przykład przebite opony nie są naprawiane w ramach gwarancji, ale nasz serwis może zająć się Twoją hulajnogą i naprawić każdą usterkę odpłatnie. Aby poznać cennik i szczegóły naprawy należy skontaktować się z serwisem RG Media.
Jeśli chcesz skorzystać z usług naszego serwisu, musisz wypełnić zgłoszenie na stronie RG Media. Następnie musisz spakować swoją hulajnogę i wysłać na adres: 28-500 Kazimierza Wielka, ul Kolejowa 132, a potem czekać na kontakt pracownika serwisu, który po wykonanej ekspertyzie skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków naprawy.
Przydatne pliki
Instrukcje obsługi seria PRO
Certyfikat
Certyfikat potwierdzający wprowadzenie Twojej hulajnogi do obrotu przed 1 stycznia 2022 roku możesz otrzymać po przesłaniu nam numeru seryjnego swojej hulajnogi na maila: sklep@motusxd.pl Numer seryjny znajdziesz na naklejce z lewej strony podestu.