Hulajnoga elektryczna Motus PRO 10 sport 2021 2x1000W 66km/h
Specyfikacja techniczna
Moc silnika | 2x1000 W |
---|---|
Moc szczytowa silnika | 2x1300W |
Pojemność baterii | 18.2 Ah |
Napięcie baterii | 52 V |
Koła | 10.0 Cal |
Maksymalny zasięg | 65 Km |
Maksymalna prędkość | 66 Km/h |
Amortyzacja | Sprężynowa |
Rodzaj hamulca | 2x Tarczowy |
Maksymalne obciążenie | 150 Kg |
Waga | 29 Kg |
Typ silnika | Bezszczotkowy |
Opony | Dętkowe |
Materiał ramy | Kute aluminium |
Funkcje wyświetlacza | realny dystans, obrotomierz, ODO, TRIP, stan baterii, napięcie baterii, biegi |
Wyświetlacz | LCD |
Moc silnika | 2x1000 W |
---|---|
Moc szczytowa silnika | 2x1300W |
Pojemność baterii | 18.2 Ah |
Napięcie baterii | 52 V |
Koła | 10.0 Cal |
Maksymalny zasięg | 65 Km |
Maksymalna prędkość | 66 Km/h |
Amortyzacja | Sprężynowa |
Rodzaj hamulca | 2x Tarczowy |
Maksymalne obciążenie | 150 Kg |
Waga | 29 Kg |
Typ silnika | Bezszczotkowy |
Opony | Dętkowe |
Materiał ramy | Kute aluminium |
Funkcje wyświetlacza | realny dystans, obrotomierz, ODO, TRIP, stan baterii, napięcie baterii, biegi |
Wyświetlacz | LCD |
Recenzje
Wszystko super
Obsługa klienta na najwyższym poziomie! Szczerze polecam tą firmę :)
Wszystko na plus :)
Bardzo dobry kontakt ze sprzedawcą, pomocni i bardzo szybka realizacja zamówienia ;) hulajnoga bardzo dobry wybór , niesamowita przyjemność z jazdy✌?
PETARDA!!
Mam 36 lat i przysiegam ze nie pamietam kiedy cos ostatnio zrobiło na mnie wieksze wrazenie. Jest to totalny kosior i faktycznie jest jak teleport, tak zreszta go mazywam. Ma ksywe teleport :) Przekroczyl moje oczekiwania i gdyby kosztowal 10 tys. dalbym 10 tys. :) Oczywiscie producenta prosze o nie zawyzanientej ceny ;P Napisze jeszcze raz jest to jedna z najlepszych rzeczy jakie sobie kiedykolwiek kupilem. Brawo motus brawo technologia silnikow elektrycznych. Adrenalina na najwyzszym poziomie przyspieszenie urywa glowe pierwszy raz w życiu az tak komus cos polecam. Motus wy wariaci. Polecam maksymalnie
.
Pro 10 Sport 2021 jest moim trzecim Motusem w domu i muszę powiedzieć, że jest świetnym wozidełkiem! Oczywiście, są rzeczy, które bym widział troszkę inaczej - regulowane gazowe zawieszenie, hydrauliczne hamulce, większa pojemność baterii i fabrycznie wyższa obejma do układu składania, ale należy wymienić te ogromne plusy! Przede wszystkim - jakość materiałów, jakość złożenia, niezawodne silniki, moc i prędkość, kompromis wagi w stosunku do pojemności baterii, ogromne wsparcie Firmy Motus, a przede wszystkim niesamowita ekipa serwisu RGMedia! ( pozdrawiam, Panie i Panowie! Jesteście THE BEST!!!)
podzielam opinie poprzedników
hulajnoga jest naprawdę bardzo dobra. Dzięki dwóm silnikom możemy tutaj poczuć moc i poszaleć na bedrożach :). Bardzo dobra amortyzacja która wpływa na komfort jazdy, koła 10 "jest to moim zdaniem minimum przy jeździe w terenie. Bardzo polecam dla wymagających użytkowników. Szerokiej drogi
Polecam!
Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony z zakupu tej hulajnogi. Imponuje mi jej wygląd, zwłaszcza nocą kiedy doskonale widać oświetlenie ledowe, przyspieszenie i prędkość maksymalna to prawdziwa bajka, na trybie turbo oraz przy korzystaniu z mocy 2 baterii udało mi się osiągnąć 63 km/h. Jeśli chodzi o jej zasięg na 1 ładowaniu nie udało mi się jeszcze tego sprawdzić, ponieważ preferuję jazdę na trybie turbo ? Natomiast oświetlenie z przodu, które jest wbudowane w podest hulajnogi to jedno wielkie nieporozumienie, jak na hulajnogę za 5000 zł. Świecić świeci, ale nocą oferuję fatalną widoczność. I dużym minusem jest brak jakiej kolwiek lampy na kierowniku, tak więc chcąc mieć naprawdę dobrą widoczność korzystając z hulajnogi po zmroku trzeba liczyć się z zakupem dodatkowej lampki, no chyba, że Motus zdecyduje się dorzucać lampki gratis, co nie ukrywam było by dla firmy dużym plusem. Jeśli chodzi o pulsacyjne światło hamowania z tyłu uważam, że wygląda zaskakująco dobrze. Składanie i rozkładanie hulajnogi jest bardzo łatwe i szybkie oraz nie zajmuje więcej niż minutę. Brakuje mi w niej jeszcze kierunkowskazów, ale suma sumarum to dobry sprzęcior ? A i zapomniałem wspomnieć jeszcze o szerokim podeście - śmiało można zmieścić na nim dwie stopy obok siebie przez co korzystanie z hulajnogi jest bardziej komfortowe względem hulajnog z wąskimi podestami, gdzie jesteśmy zmuszeni trzymać stopę za stopą. Jeśli chodzi o zawieszenie to jest po prostu na tyle dobre, że nie mam do niego zastrzeżeń, podczas zjeżdżania z krawężników raczej czujemy się jakbyśmy opadali stopami na trampolinę niż jakbyśmy byli drewnianym słupem uderzejącym o twarde podłoże ?