Hulajnoga elektryczna Motus PRO 10 Sport Gen 4 2x1000W 65km/h
- Rok produkcji: 2024
- Gwarancja 24 miesiące
- Moc silnika 2x 1000W
- Maksymalny zasięg 65km*
- Amortyzacja wahaczowa
*w zależności od wagi użytkownika i warunków jazdy
-
Bezpieczne płatności
-
Szybka wysyłka
-
Darmowe zwroty
Karta danych
Moc silnika | 2x1000W |
---|---|
Moc szczytowa silnika | 2x1300W |
Pojemność baterii | 18.2 Ah |
Napięcie baterii | 52 V |
Koła | 10.0 Cal |
Maksymalna prędkość | 65 Km/h |
Rodzaj hamulca | 2x Tarczowy |
Maksymalne obciążenie | 150 Kg |
Waga | 29 Kg |
Typ silnika | Bezszczotkowy |
Materiał ramy | Kute aluminium |
Funkcje wyświetlacza | realny dystans, obrotomierz, ODO, TRIP, stan baterii, napięcie baterii, biegi |
Wyświetlacz | LCD |
Odniesienia szczegółowe
EAN13 | 5901821994248 |
---|---|
MPN | AKC047 |
Recenzje
Cyrk na kolach
Silniki 2x 1300 w nie ma takich silnikow nigdzie! Nie ma poprostu nie ma. Sa 1000. Do zadnych techlifow ani innych podobnych hulajnog jak ta nigdy nie byly wyzsze silniki wbudowane. Bo w kolo 10 cali na 3 cale nie wejdzie wieksza piasta silnik. Nie wejdzie jak 1000 w. Nie wiem skad wzieliwcie tak debilny marketing. Ale im podziekujcie
Mega Szatan
Kurde brać póki jest promocja i póki w ogóle jest dostępny. Jestem mega zadowolony ze sprzętu. Naprawdę jakość wykonania na najwyższym poziomie. Przesiadłem ze scooty 10 plus. Tam było fajnie ale ten to szatan. Jest tak narowisty, że dosłownie ręce wyrywa z kierownicy. Chwilą nie uwagi i można stracić panowanie nad pojazdem. Naprawdę jeśli to by była twoja pierwsza hulajnoga to ucz się na trybie Eco. Bo to wariat.
komfort jazdy niesamowity, pokonywanie wzniesień bez zarzutu nawet przy wadze 90 kg
Masywna i solidna hulajnoga. Bardzo ładnie przyspiesza, ale też ma mocne hamulce dlatego czuć bezpieczeństwo podczas jazdy. Do tego wygląda bardzo ładnie. Jestem zadowolony z tego zakupu
Uzytkownik
Jak na razie przejechane trochę ponad 100 km. Nie zgadzam się z porzednią opinią, że "ładnie przyśpiesza". Na dwóch silnikach rwie do przodu jak szalona, kierownicę trzeba pewnie trzymać. Przyśpieszenie robi na mnie niezłe wrażenie. Na pełnym gazie na dwóch silnikach baterię szybko "pożera" . Teoretyczny zasięg ponad 80 km jest chyba do zrobienia tylko przy spokojnej jeździe na jednym silniku, ale na tym sprzęcie aż żal spokojnie jeździć xD