Jak dokonać zakupu na raty?

Często zakup hulajnogi wiąże się z dużymi kosztami, dlatego współpracujemy z PayU i dzięki temu każdą hulajnogę możesz kupić na raty. Żeby wyświetlić przykładowy plan spłaty wystarczy, że klikniesz w baner, który wyświetla się przy każdej hulajnodze. 

 

Na przykładowym planie spłaty możesz zobaczyć jakiej wysokości i ile rat masz możliwość wziąć w przypadku każdej hulajnogi. 

 

Po dodaniu hulajnogi do koszyka i uzupełnieniu wszystkich danych niezbędnych do wysyłki, zostaniesz przeniesiony na stronę PayU, gdzie przejdziesz przez cały proces wniosku pożyczkowego. W pierwszym etapie masz możliwość wyboru Rat 0% lub Rat z odroczeniem. 

 

Cały proces jest bardzo intuicyjny, do jego wypełnienia potrzebujesz: dowodu osobistego, numeru rachunku bankowego w polskim banku oraz danych o dochodach i zatrudnieniu.  

 WAŻNE wszystkie dane które podajesz muszą być zgodne z tymi w banku. 

 

 

W następnym kroku przejdziesz do wypełniania podstawowych danych, takich jak: Imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu (ważne, abyś podał poprawny!). 

 

Następnie musisz podać Pesel oraz serię i numer dowodu osobistego, a także datę wydania i datę ważności dowodu osobistego. W kolejnym kroku należy podać dane adresowe: Ulicę, numer domu, numer mieszkania, miejscowość oraz kod pocztowy. Po podaniu prawidłowych danych, przejdziesz do uzupełniania informacji o dochodach.  

Najpierw z rozsuwanej listy musisz wybrać formę zatrudnienia 

 

Następnie konieczne będzie wypełnienie danych dotyczących kwoty dochodu, daty zatrudnienia, daty końca umowy, NIP firmy oraz nazwa firmy.  

 

Po uzupełnieniu wszystkich danych, zostaniesz poproszony o potwierdzenie chęci wzięcia kredytu i poprawności danych. Następnie, do kilku minut otrzymasz odpowiedź czy Twój wniosek został zaakceptowany. Jeśli tak – to super! Już prawie możesz cieszyć się z nowej hulajnogi, musisz tylko zweryfikować swoją tożsamość i zatwierdzić warunki umowy za pomocą kodu otrzymanego SMS. Gratulacje! Hulajnoga będzie u Ciebie niedługo 😊 Jeśli wniosek został odrzucony, to albo nie masz zdolności kredytowej, albo nie dokonałeś weryfikacji i zakup nie zostanie zrealizowany. Jeśli chcesz dokonać zakupu sprzętu, musisz wrócić do sklepu i wybrać inną formę płatności.  

Poniżej przygotowaliśmy odpowiedzi na kilka najczęściej pojawiających się pytań związanych z pożyczką przez Internet.  

W jakim banku zostanie udzielony kredyt? 

To w jakim banku zostanie udzielony kredyt zależy od PayU, nie mamy na to wpływu, ty również nie możesz zdecydować, ponieważ jest to z góry narzucone. Jeśli nie odpowiada Ci bank, który został Ci przydzielony, możesz wybrać inną metodę płatności lub spróbować ubiegać się o tradycyjne raty.  

Jak sprawdzić, czy mam zdolność kredytową? 

O tym, czy masz zdolność kredytową decyduje bank, my w żaden sposób nie ingerujemy w proces ratalny. W pełni odpowiedzialne za to jest PayU.  

Czy mogę zwrócić produkt, który kupiłem na raty? 

Zgodnie z art. 27. ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Innymi słowy, zwrotu możesz dokonać do 14 dni, PayU zajmuje się wszystkimi formalnościami, a ty będziesz na bieżąco informowany o zmianach drogą mailową.