Gwarancja hulajnóg elektrycznych co warto wiedzieć?

Gwarancja hulajnóg elektrycznych co warto wiedzieć?

Każda hulajnoga, która jest sprzedawana na terenie Polski jest objęta gwarancją, warunkuje to prawo i warto zawsze należy o tym pamiętać. 

Hulajnogi Motus są objęte 24 miesięczną gwarancją, jeśli zakup jest na osobę prywatną i 12 miesięczną w przypadku zakupu na firmę. W praktyce oznacza to, że przez ten okres możesz zgłosić się do serwisu w celu bezpłatnego usunięcia usterki. 

Gwarancja hulajnogi elektryczne

Wyjątki: 

Bateria w serii Motus Scooty – 6 miesięcy 

Bateria w serii PRO - 12 miesięcy 

Gwarancją objęte są wszystkie usterki, które wynikają z wad technicznych hulajnogi. 

Często dostajemy pytania, co nie jest objęte gwarancją?

W tym artykule spróbujemy wszystko wyjaśnić. 

Gwarancji nie podlegają: 

elementy eksploatacyjne takie jak opony czy dętki. Podczas użytkowania jest to element, który się zużywa. Może też dojść do mechanicznego uszkodzenia takiego elementu poprzez przebicie przez ostry element taki jak szkło. 

-uszkodzenia mechaniczne, które są spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem hulajnogi takim jak uderzenia, wywrotki, które mogą doprowadzić do uszkodzenia w budowie hulajnogi. 

 - zalanie lub zawilgocenie hulajnogi. Pamiętajmy, że hulajnogi Motus mają wodoodporność na poziomie IP54, co oznacza że są odporne na zachlapania. 

-  warto zwrócić uwagę, że na utratę gwarancji ma wpływ również montaż nieautoryzowanych części, które mogą wpływać na uszkodzenie hulajnogi, dlatego modyfikując hulajnogę upewnij się że nie ma to wpływu na utratę gwarancji. 

Należy również pamiętać, że gwarancja door to door obowiązuje tylko na terenie Polski, oznacza to, że kurier odbierze od Ciebie hulajnogę pod warunkiem, że mieszkasz na terytorium Polski. 

Aby uniknąć niepotrzebnego odsyłania hulajnogi podpowiadamy jakie czynności serwisowe możesz wykonać sam nie tracąc przy tym gwarancji: 

  • Możesz samodzielnie wymienić oponę i dętkę w swojej hulajnodze, więcej informacji możesz znaleźć na blogu: 

Jak wybrać odpowiednią dętkę do swojej hulajnogi: https://motusxd.pl/blogs/news/jak-wybrac-odpowiednia-detke-do-swojej-hulajnogi 

Jak prawidłowo dobrać oponę do swojej hulajnogi : https://motusxd.pl/blogs/news/jak-prawidlowo-dobrac-opone-i-detke-do-hulajnogi 

Jak czyścić hulajnogę podczas użytkowania: https://motusxd.pl/blogs/news/jak-czyscic-hulajnoge-podczas-uzytkowania 

Jak wymienić oponę i dętkę w hulajnogach serii PRO: https://motusxd.pl/blogs/news/jak-wymienic-opone-i-detke-w-hulajnodze-motus-pro 

Jak wymienić koło w hulajnodze Motus Scooty: https://motusxd.pl/blogs/news/instrukcja-wymiany-kola-w-hulajnodze-elektrycznej-motus-scooty-10 

 Jak wymienić oponę z dętkowej na bezdętkową: https://motusxd.pl/blogs/news/jak-wymienic-detke-i-zmienic-opone-z-detkowej-na-bezdetkowa-w-hulajnodze-elektrycznej-motus-scooty-10 

  Jak regulować hamulce bębnowe w hulajnogach elektrycznych: https://motusxd.pl/blogs/news/jak-regulowac-hamulce-bebnowe-w-hulajnogach-elektrycznych 

Jak regulować hamulce tarczowe w hulajnogach elektrycznych? https://motusxd.pl/blogs/news/jak-regulowac-hamulce-tarczowe-w-hulajnogach-elektrycznych 

  

Pamiętaj, w każdej sytuacji służymy pomocą i staramy się, aby każde zgłoszenie, które do nas przekazujecie zostało zweryfikowane szybko i sprawnie. Reklamację możesz zgłosić na: https://rgmedia.pl/zglos-naprawe/, a działania naszego autoryzowanego serwisu związane z Twoją naprawą są dostępne jest w zakładce: status naprawy.